sábado, 16 de mayo de 2015

FERROL TERA FUTURO?

Para rematar este tema de cómo vai a ser o futuro, decidin facer unha reflexión sobre a miña terra sobre Ferrol de cómo será o futuro desde pobre cidade.

Cando me paro a pensar como será a miña terra onde eu nacin e porque non dicir onde pasei parte da miña vida, parome a pensar e o único que vexo e que esta cidade vai a quedar vacia completamente que será unha cidade completamente en ruinas xa que a xente se vai a ir pouco a pouco so servirá de fogar para as pobres persoas sen recursos para poder ter unha vida digna.

Penso que a tecnoloxia vai a avanzar tanto e con elo as cidades facendo que a xente emigre xa que esta pequena terra non ten nada que ofrecerlles xa que pouco a pouco se esta a piques de perder.
As calles, as ruas, o mar, as praias quedaran cheas de merda xa que a xente non as limpiara xa que esta cidade lles vai a dar o mesmo, o que mais pena me vai a dar son as persoas maiores as cales decidiron quedarse nesta pequena cidade para poder morrer e teñan que ver que se esta a piques de perder cada  un dos recordos que teñen gravados nesta cidade.

Sinto moita vergonza que esta pequena cidade tan importante na semana santa se perda completamente debido aos avances de merda que nos van facer perder cidades concentrándonos todos nunha cidade xa que esa para todo o mundo vai a ser mellor.

Pero pensó unha cosa ata cando estaremos en ela? Ata que a fagamos unha merda e asi teñamos que cambiarnos a outra cidade xa que non temos vergonza en destrozala.

Porque vamos a ter ese futuro? Porque non podemos ter un futuro no que impulsemos esta pequena cidade facendo que a xente se quede aquí ou que os de fora decidan quedarse aquí con nos, pensó que temos que recuperar esta cidade xa non por nos senon por as persoas maiores que esperan que saquemos esta cidade xa que eles xa o faceron no seu tempo e agora nos toca nos!


No hay comentarios:

Publicar un comentario