sábado, 25 de abril de 2015

O futuriño

Cando eu era pequena e me preguntaban como pensas que vai a ser o futuro? dicia que iamos a estar invadidos de monstruos, extraterrestres, que todo iba a ser unha galaxia na que os coches, as naves espaciais iban a flotar no aire e que todo iba a estar mecanizado e feito tecnoloxicamente.

Pensaba que íbamos a ser o uns escravos dos extraterrestres ou que íbamos a dominar o mundo totalmente, pensaba tamen que íbamos a ir vestidos con roupa moi pegada ao corpo e roupa de cor gris como o futuro.

Creo que todo neno pequeno agora mesmo lle preguntas como vai a ser o futuro e te vai a dicir o mesmo polo que non pensó que de pequena estivera loca senon que cando eres un neno pequeno non coñeces a realidade da sociedade e como se comportan a xente hoxe en dia.

Agora mesmo se me din aos meus 17 anos me din como vai a ser o futuro totalmente digo un mundo onde non existe nin a comunicación, onde a probreza segue aumentado, onde a tecnoloxias seguen acaparando a nosa vida, un mundo cheo completamente de corrupción onde trae consigo a millons de parados, porque digo isto? Porque hoxe en dia a cousa esta asi e porque levamos anos e anos no mesmo sentido so facemos unha cousa IR A PEOR!!

Cando digo que vai a ser un país corrupto o digo porque fagamos o que fagamos, poñamos o político que poñamos ao mando do noso país levara este fracaso aun nivel mais pésimo do que estábamos anteriormente e a confianza que teremos nel a perderemos a medida que saian noticias de que os seus compoñentes do partido defraudan.

As tecnoloxia? Danme totalmente a risa, si,eu son unha nena que uso o móvil pero si por min fora o quitaría do mundo e volveria as cartas ao móviles que eran para chamar nada mais, volveria a quedar cos meus amigos e velos sen ningún móvil por o medio que nos estivera distanciando, poderia facer miles de cousas e ter as persoas que quero ao meu lado sen ter que estar pendente de un móvil para poder comunicarme con eles, unha cousa que nin tolero e isto ven por culpa das tecnoloxias son os prexuizos que ten a xente ante a nenas ou nenos por unha foto, por un tweet, por calqueira cousa ou que simplemente rulen fotos por ahí.

Sinceramente dame vergonza a merda de futuro que vamos a ter, a culpa non a ten o veciño de enfrente senon nos que pouco a pouco  o estamos facendo nos e sen darnos conta xa que estamos no noso mundo  que é  apartir dun móvil xa que non  temos mais que esa merda de  vida, penso que se as cousas non van cambiar o mundo que vamos a ter vai a ser a destrucción total.

Vos diría fagamos un cambio pero para que? Se non me vades facer caso, so me o fariades se vos falo por whatsapp e para iso me contestaredes estas tola ou que te pasa? Enton so os digo facede un futuro digno para os vosos fillos. 

1 comentario:

  1. Gustame moito a tua entrada, lle das un toque de humor dentro deste futuro non moi bo que estou segura que o cambiariamos se puideramos facelo tan facil..!

    ResponderEliminar